Predviđeno je da remont traje 20 dana. Dužina trajanja određena je na osnovu toga što je utvrđen manji broj značajnijih mašinskih zahvata i zbog potrebe da sistem što pre počne sa radom.
Na bageru SchRs-1400 i odlagaču Ars-2000 radiće PD PRIM, dok će na tračnim transporterima biti angažovana Služba mašinskog održavanja Kopa „Drmno“, a uz pomoć bravara drugih izvođača.
“Od većih poslova na bageru planirana je demontaža polumeseca radnog točka, njegova sanacija u PD PRIM, a zatim montaža, zamena reznih elemenata, zamena zaptivke ulaznog vratila reduktora radnog točka, zamena habajućih obloga radnog točka, odbojnih bubnjeva i obrtnog levka, zamena zateznog bubnja trake dva, prevojnog bubnja trake tri, zamena ležajeva ulaznog vratila reduktora
transporta pretovarne mašine”, kaže glavni inžinjer za operativno održavanje PK „Drmno“, Dragan Radosavljević.
Na tračnim transporterima predviđena je zamena reduktora V2 gornji desni, V5 donji levi, V6 gornji desni, zamena tri reduktora pogona transporta prijemnih kolica i dva reduktora pogona transporta pretovarnih kolica.
“Uradićemo zamenu devet bubnjeva nateznih i pretovarnih, računajući i odlagač. Zamenićemo reduktor pogona trake tri i pogonski reduktor pomoćne trake. Imamo dovoljno rezervnih delova, s tim što će nam izvođač opravke u narednih nekoliko dana izraditi nedostajuće povratne rolne za B-2000, i za traku jedan bagera. Ukoliko ne bude nekih problema sa reparaturom sklopova u radionici, očekujemo da se remont Petog BTO sistema završi u predviđenom roku”, istakao je Radosavljević.
izvor, foto: TE KO Kostolac