0

U Srbiji na granici apsolutnog siromaštva živi oko 446 hiljada ljudi koji direktno zavise od donacija hrane, dok se sa druge strane dnevno baci 2 miliona kilograma hrane. 

Vodeći se ovim činjenicama, 2021. godine pokrenuta je kampanja povećanja donacija hrane „Spasimo hranu, spasimo humanost“, a od početka ove inicijative kompanija Bambi donirala je više od 11 tona proizvoda najugroženijim građanima širom zemlje, saopšteno je danas.

Podizanjem svesti o neophodnosti uvećanja donacija kao i rešavanja problema bacanja hrane, pre svega radi se na smanjenju jednog od najvećih problema današnjice – siromaštva, ali i ukazuje na očuvanje životne sredine kroz smanjenje otpada koji nastaje prekomernim bacanjem hrane, kao i neophodnim spaljivanjem proizvoda pred istekom roka.

„U godini kada slavimo 55 godina poslovanja, kroz kampanju „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koju sprovodi Koalicija za dobročinstvo, a predvodi Fondacija Ana i Vlade Divac, pomogli smo socijalno najugroženijim građanima kroz donacije Bankama hrane Beograd, Vojvodina i Niš. Pored donacije naših proizvoda, ustupili smo i medijski prostor sa ciljem dodatne podrške kampanji i što delotvornijeg podizanja svesti građana o problemu sa prekomernom količinom bačene hrane“, izjavio je Ivan Jovanović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Bambi.

Već drugu godinu za redom kompanija Bambi je dobitnik zahvalnice Srpskog filantropskog foruma i Koalicije za dobročinstvo za doprinos kampanji „Spasimo hranu, spasimo humanost“ koja se dodeljuje na Nacionalni dan davanja, 9. oktobra.

Željko Mitkovski iz Fondacije Ana i Vlade Divac istakao je da je tokom dva ciklusa kampanje, prikupljeno više od 112 tona hrane, a Bambi je u ukupnoj doniranoj količini učestvovao sa čak 10%. 

„Koalicija za dobročinstvo se zahvaljuje kompaniji Bambi što kontinuirano donira hranu i što se i ove godine uključila u kampanju ’Spasimo hranu, spasimo humanost’ pomažući najugroženijima širom zemlje i promovišući solidarnost i društvenu odgovornost. Pozivamo i druge kompanije da se priključe kampanji do kraja novembra i doniraju hranu ili sredstva za kupovinu paketa hrane na www.spasimohranu.rs”, rekao je Mitkovski.

Zajedno sa partnerima kampanje, kompanija ukazuje na problem prekomernog bacanja hrane, unapređenje propisa i regulativa koje idu u korist povećanju donacija, ali i nedovoljnog broja donacija hrane u Srbiji.

foto: PROMO/Bambi

Facebook komentari

guest
0 Komentara
Inline Feedbacks
Pogledaj sve komentare
0
Ostavi komentar na vestx
Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube and Vimeo Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format
Send this to a friend