Veliki broj građana dobio je u utorak e-mail poruku u kojoj im firma LimundoGrad, vlasnik platformi za online trgovinu Limundo i Kupindo, šalje opomenu pred utuženje zbog, kako se navodi, dugovanja u iznosu od nekoliko desetina do nekoliko hiljada dinara.
Mnogi su mislili da je reč o prevari, a neki ističu i da nikada koristili pomenute sajtove, piše biznis.rs
Opomene pred utuženje LimundoGrad je poslao „svim korisnicima koji su u nedozvoljenom minusu duže od šest meseci“, a nešto kasnije objavili su i saopštenje za javnost.
Proverom na sajtu Narodne banke Srbije (NBS) Udruženje potrošača Efektiva utvrdilo je da je račun za uplatu dugovanja stvaran i pripada firmi LimundoGrad, što znači da se ne radi o lažnom predstavljanju. Ipak, neka potraživanja stara su i više od deset godina, što je izazvalo dodatnu sumnju kod građana – zašto su sada dobili e-mail sa opomenom.
U elektronskoj pošti koja je stigla pojedinim građanima između ostalog je naglašeno da je privredno društvo LimundoGrad d.o.o. Beograd, spremno da odustane od iniciranja najavljenog postupka, kao i od navedenih zateznih kamata, ukoliko se u naknadnom roku od sedam dana od dana prijema opomene izvrši uplata dospelog dugovanog iznosa.