Krajnji cilj je da se korisnicima pružaju razne mogućnost, od pristupa i upravljanja računima, prijave potrošnje ili kvarova na spoljašnjim instalacijama.
Trenutno je aktivno nekoliko servisa kojima se za sada pristupa bez korisničkog naloga na sajtu.
Preuzimanje elektronskog računa uređeno na način da korisnik bira godinu i mesec računa, unosi svoju šifru potrošača i identifikacioni broj vodomera. Svi ovi podaci nalaze se na računima koje korisnici inače dobijaju poštom, na kućnu ili poslovnu adresu.
Na ovaj način, moguće je preuzeti račun za jul mesec ove godine, ali ne i plaćanje preko sajta.
Saša Mihajlović iz firme MSD Information Technologies iz Požarevca koja održava web portal Vodovoda, kaže da se ova varijanta za sada nije razmatrala.
„Ako je bude koristićemo najsigurniji mogući način, preko platne kartice sa verifikacijom. Tehnički, problem je samo u procentu koji uzimaju banke prilikom takvog plaćanja“, navodi on.
Mihajlović kaže da bi u narednom periodu čitava korisnička sekcija trebalo da se unapredi i omogući pristup isključivo preko korisničkih naloga vlasnika vodomera.
Takođe, vlasnicima vodomera bi trebalo da se omogući uvid u račune 6 meseci unazad.
Jedna od opcija biće i mogućnost da korisnici biraju da li žele papirni račun kao i do sada ili isključivo račun u elektronskoj formi dostavljanjem na ličnu mejl adresu.
Takođe, namera je i da se uvede dvosmerna komunikacija sa korisnicima, što je važno zbog verodostojnosti informacija, bilo da je reč o kvarovima, samoočitavanju vodomera ili drugim detaljima.
„Naša namera je da korisnici brže dođu do informacija ili dostavite informaciju koja je nama bitna, bilo da je to potrošnja, kvar ili curenje na mreži.
Uporedo sa razvijanjem korisničkog servisa, u planu i da se unapredi sajt, kako bi bio pregledniji na mobilnim uređajima i tabletima.
(foto te2)